Fout

[OSYouTube] Alledia framework not found

Inschrijving

Kleuters mogen pas ingeschreven worden en aanwezig zijn vanaf de dag dat ze twee jaar en zes maanden oud zijn.

Als ze jonger zijn dan drie jaar, worden ze slechts in de school toegelaten vanaf de instapdatum na hun inschrijving. Voor kleuters dient schriftelijk bevestigd te worden dat het kind niet in een andere school is ingeschreven.

De zeven instapmomenten zijn:

de eerste schooldag van september

de eerste schooldag na de herfstvakantie

de eerste schooldag na de kerstvakantie

op 1 februari

de eerste schooldag na de krokusvakantie

de eerste schooldag na de paasvakantie

de eerste schooldag na de Hemelvaartvakantie

Wanneer een kleuter 3 jaar of ouder is, kan hij op gelijk welk ogenblik naar school komen. Voor deze kleuters gelden de instapdata niet.

Openklasdagen

Beste ouder(s)

Wil je graag op de hoogte blijven van opendeurdagen en inschrijfmomenten in onze school?

Stuur dan je gegevens door naar ons en we houden jullie verder op de hoogte.

Of door dit formulier in te vullen.

DATA instapmomenten NIEUWE KLEUTERS  2023-2024   telkens om 15.30 uur

-        Voor de kinderen die na de herfstvakantie mogen instappen (= maandag 06/11/23)

donderdag 19 oktober 2023

-        Voor de kinderen die na nieuwjaar (= maandag 08/01/24) + op donderdag 1 februari, de teldag + na de krokusvakantie (= maandag 19/02/24) mogen instappen

maandag 18 december 2023

-        Voor de kinderen die na de paasvakantie mogen instappen (= maandag 17/04/24) + Hemelvaart (= maandag 13/05/24)

maandag 25 maart 2024

-        Voor de kinderen die op 2 september 2024 mogen instappen

donderdag 30 mei 2024

Jullie kunnen je kind al voorlopig inschrijven via het formulier bovenaan deze pagina.

De verdere inschrijving zal gebeuren op 1 van de instapmomenten.

Ook indien jullie vragen hebben kan dat via mail (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.) of via het formulier.

Info NIEUWE KLEUTERS  2024-2025

Infoavond op maandag 29 april 2024 om 19u30 voor ouders van kinderen die tijdens schooljaar 2024-2025 mogen starten.